NAV ügyintézők a zalai kormányablakokban. Lentiben tartott sajtótájékoztatón jelentették be, hogy jövő év január 1-jétől NAV ügyintézők járnak el az egyes adóügyi ügyfélszolgálati tevékenységeknél a kormányablakokban.
Az ügyfelek többek között bevallásokkal, igazolásokkal kapcsolatos ügyeket bonyolíthatnak, egyeztethetik adószámlájukat, illetve adóazonosító jellel, adókártyával kapcsolatban is intézkedhetnek. Az államigazgatás reformja keretében megvalósuló átalakulás 3 ütemben zajlik, Zala megyében először Lenti és Zalaszentgrót kormányablakai érintettek – mondta el dr. Sifter Rózsa kormánymegbízott.
Dr. Kaszás Anita, a NAV Zala Megyei Adó- és Vámigazgatósága vezetője ismertette, hogy Lentiben hétfőn és szerdán 8 – 16 óra között, csütörtökön 18 óráig várja az ügyfeleket a NAV ügyintézője az adóügyek teljeskörű intézésével, Zalaszentgróton pedig hétfőn 8 – 16, csütörtökön 8 – 18 óra között fogadják az ügyfeleket.
Dr. Pál Attila, a megyei közgyűlés elnöke hangsúlyozta a kibővített szolgáltatások és az ügyfelekkel való közvetlenebb kapcsolattartás jelentőségét.
(Fotó: Zalai Hírlap)